L’estructura del viaducte del TAV de Valldoriolf, a la Roca, ja presenta la forma definitiva

La gestora de la xarxa ferroviària Adif ja prepara les proves de càrrega del viaducte del Torrent de Valldoriolf de la línia d’alta velocitat que ha d’arribar a Barcelona. Amb 774 metres, aquesta és una de les infraestructures destacades del tram Montornès-la Roca.

El 9 Nou
30/09/2009

La firma gestora de la xarxa fèrria, Adif, ha finalitzat la construcció del tauler de l’estructura del viaducte del Torrent de Valldoriolf, a la Roca del Vallès, que s’inscriu en el tram Montornès del Vallès-La Roca de la línia d’alta velocitat que ha d’arribar a Barcelona.

Segons ha informat Adif en un comunicat, l’avanç en els treballs d’aquesta línia ha permès completar la construcció del tauler amb el formigonat de l’últim ull de la base del pont, per la qual cosa es podrà dur a terme la realització de les proves de càrrega.

El viaducte, de 774 metres, és una de les infraestructures més destacades del tram citat, que té una longitud total de 10,3 quilòmetres i discorre pels termes municipals de Montornès del Vallès, Vilanova del Vallès i la Roca del Vallès.

Aquest pont amb secció en calaix de formigó executat in situ, està format per 19 ulls, amb llums d’entre 30 i 42 metres i té una amplada de 14 metres.

La construcció de la línia d’alta velocitat Madrid-Barcelona-frontera francesa està cofinançada pel Fons de Cohesió i les ajudes financeres a projectes d’interès comú en l’àmbit de les Xarxes Transeuropees d’infraestructures de Transport (RTE-T).

LA PREGUNTA

Cal prendre mesures preventives davant fenomens com la DANA?

Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't