La Roca Village ha estrenat aquest dimecres l’ampliació del complex comercial on des d’ara i durant aquest estiu s’instal·laran 40 noves botigues de marques com Armani, Aristocrazy, Baldinini, Becara, Bow Tie, Carolina Herrera, Castañer, Cottet, Diesel, Inspazio, Fossil, G-Star Footwear, Hour Passion, Oro Gold, La Martina, Liu-Jo, Missoni, Pinko, Purificación Garcia, Salomon, Vilebrequin, Woldford, Zwilling.
Entre les noves botigues també hi haurà una pop-up boutique del projecte Barcelona Designers Collective que presentarà les col•leccions de nous talents del disseny català. La resta de locals, fins arribar als 40 entre botigues i restaurants, aniran obrint de forma progressiva fins a finals de 2014,
Value Retail ha invertit 30 milions d’euros en l’ampliació del centre comercial que arriba als 24.000 metres quadrats de superfície i es converteix en l’espai més gran d’Europa de la col•lecció Chic Outlet Shopping.
Amb aquesta inversió, La Roca Village també es vol consolidar com un atractiu turístic i seguir potenciant el turisme de compres a Catalunya.
{{ comment.text }}