L’estructura de formigó es va construir adjacent a les vies i es va empènyer fins a col·locar-la a sota. Es tracta d’un calaix de formigó armat de 9,86 per 6,2 metres que es va situar a lloc sense provocar talls en la circulació de trens.
En paral·lel, els operaris treballen en l’execució del nou pont de 30 metres de llargària per sobre les vies de la línia de França, que també formarà part de la connexió. També s’estan fent els terraplens que conformaran la base de la resta del ramal.
Segons han explicat a EL 9 NOU fonts del Departament de Territori i Sostenibilitat, els treballs van a bon ritme i està previst que la nova connexió entri en funcionament aquest proper mes de juny. Les obres, que van començar l’estiu passat, tenen un pressupost de dos milions d’euros. L’import l’assumeix Abertis, concessionària de l’autopista.
La construcció d’aquesta connexió havia estat molt reivindicada per Mollet. L’alcalde de la ciutat, Josep Monràs, destaca que la creació d’aquesta sortida “directíssima a la C-17” tindrà repercussions positives en el trànsit a l’interior del nucli urbà. Ara, molts vehicles que no en tenen la necessitat acaben travessant Mollet perquè la connexió entre C-33 i C-17 en sentit nord s’ha de fer a través d’un doble canvi de sentit per la C-59.
{{ comment.text }}