Aquesta operació culmina la comercialització de les instal·lacions que pertanyien a la família Rabasa, fundadora de la companyia, i que s’havien posat al mercat fa dos anys, quan Derbi va tancar.
Luis Simoes ha escollit aquestes instal·lacions, ja equipades i distribuïdes en quatre mòduls, per mantenir l’expansió que porta a terme en els últims anys. La companyia ja disposa d’instal·lacions logístiques i de transport al polígon de Can Volart, a Parets. L’edifici logístic que ara preveu posar en marxa a Martorelles disposa de quatre mòduls, és aïllat, té una alçada interior d’entre 7 i 10 metres i diferents portes de sortida de mercaderies.
Estrada & Partners, l’empresa immobiliària encarregada de la comercialització de les naus que pertanyien a la família Rabasa, assenyala que aquesta operació completa la comercialització que havia previst a la zona. Amb tot, encara hi ha algunes instal·lacions de 1.400 metres quadrats que, segons una redefinició dels espais considerats com a trama urbana consolidada al municipi, tenen la possibilitat de convertir-se en espais comercials. Independentment, el complex de Derbi a Martorelles es completava amb unes instal·lacions que pertanyien directament a Piaggio, l’empresa que va ser l’última propietària de la companyia de Martorelles i que ara ha centralitzat la producció de motos a Itàlia.
Luis Simoes, disposa de seus a Madrid i a Portugal. Amb una flota de 2.000 vehicles i més de 300.000 metres quadrats de magatzems, és un dels operadors logístics líders a la Península. Disposa de 10 centres de transport, 25 de logística i altres plataformes especialitzades.
Les instal·lacions de Derbi també acullen des de fa uns mesos l’activitat de la firma Manipulados del Retráctil 91, que opera en règim de lloguer en una nau de 4.000 metres de la zona industrial.
{{ comment.text }}