Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Creix el nombre de reclamacions a l’Oficina d’Informació al Consumidor d’Osona

L’oficina va atendre durant l’any passat 3.267 consultes, de les quals 937 van ser reclamacions. Aquest any segurament se superarà la xifra: a 31 de juliol hi havia hagut 1.800 consultes, de les quals 568 s’havien traduït en reclamacions.

  • El 9 Nou
  • 28/08/2012 | 11:50
  • 0

Aquest increment va començar-se a notar a partir del 2008, coincidint amb l’agreujament de la crisi, però també amb una millor difusió del servei. Per sectors, la majoria de reclamacions tramitades tenen a veure amb serveis de telefonia. De les 937 de l’any passat, n’hi va haver un 40%

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}
    {{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fer un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per a fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.