Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Divuit noies donen suport a les aules de P3 de Manlleu per afavorir l’adaptació dels alumnes

Durant el mes de setembre 18 noies que parlen correctament amazigh i català donen suport a les mestres, a les famílies i als infants de les 11 aules de P3 de les 5 escoles de primària de Manlleu per afavorir l’adaptació dels infants en el seu primer contacte amb l’escola.

  • El 9 Nou
  • 14/09/2012 | 10:29

Nota de premsa de l’Ajuntament de Manlleu

Suport a les escoles de Manlleu a través d’un programa de voluntariat

Un grup de 18 noies donen suport a les mestres, les famílies i als infants de les 11 aules de P3 de les escoles de Manlleu per afavorir l’adaptació dels infants en el seu primer contacte amb l’escola

En el marc del Pla Educatiu d’Entorn, projecte de col·laboració entre l’àrea de Serveis Personals de l’Ajuntament de Manlleu, els centres educatius, les AMPA i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat, s’ha pogut donar continuïtat, amb voluntariat, a l’actuació de les Auxiliars de P3. La finalitat d’aquesta acció és la millora de l’èxit escolar dels alumnes i la cohesió social.

Durant el mes de setembre 18 noies que parlen correctament amazigh i català donen suport a les mestres, a les famílies i als infants de les 11 aules de P3 (nens i nenes de 3 anys) de les 5 escoles de primària de Manlleu per afavorir l’adaptació dels infants en el seu primer contacte amb l’escola.

Per poder fer aquest servei han fet una formació, en la que també ha participat la tècnica d’educació de l’Ajuntament de Manlleu, en la que han compartit experiències amb auxiliars d’altres altres anys i amb una mestra de P3 de l’Escola Casals Gràcia que els ha fet formació sobre les actituds que cal tenir davant les dificultats dels infants i les famílies.

La col·laboració d’aquestes noies permet millorar la comunicació alumne-docent, mestra-família i viceversa. Els objectius específics del programa són afavorir el bon funcionament de les aules de P3, millorar la comunicació i la col·laboració de les famílies amb el centre educatiu i ajudar a les mestres en aquest període important d’adaptació que és el principi de curs.

Aquesta actuació es va definir com a bona pràctica dels Plans Educatius d’Entorn pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}
    {{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fer un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per a fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.