EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Bon Preu no nota la crisi i ha augmentat un 7% la facturació en l’últim mig any

El grup Bon Preu ha augmentat la seva facturació un 7% en set mesos, des que va començar l’exercici d’aquest any, que per a les empreses agroalimentàries és l’1 de març.

El 9 Nou
28/10/2009

El creixement als establiments constants ha estat d’un 1,53%, una xifra que, segons una nota de premsa, l’empresa considera “molt positiva” tenint en compte la deflació que pateixen actualment els productes d’alimentació.

Des de l’empresa es creu que es deu a l’augment del nombre de clients que han tingut. Bon Preu va ser de les poques empreses del sector que va decidir oferir més varietat de marques als clients i no apostar tant per marques blanques, tot i que manté la seva pròpia com una de les que té més sortida.

El Grup Bon Preu manté la dinàmica de creixement que ha tingut els darrers anys. L’any 2007 va tenir un augment de les vendes d’un 16% i un increment de resultats del 23,8% respecte a l’any anterior. Però és que el 2008 també va créixer obtenint uns beneficis de més de sis milions d’euros i mantenint encara uns fons propis superiors als 32 milions d’euros.

La crisi tampoc ha fet aturar el projecte d’obertura de nous supermercats mentre, alhora, l’empresa està comprant tots els supermercats Intermarché que la cadena francesa té a l’Estat espanyol. En concret, ha obert sis nous supermercats Bonpreu, i abans del tancament del febrer n’obrirà a Roda de Barà, Mataró i Tordera.

LA PREGUNTA

Veu bé l’avançament electoral a Catalunya?

En aquesta enquesta han votat 876 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't