Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

El Grup Bon Preu va continuar creixent el 2010 malgrat el context de crisi

Suposa un 29,6% respecte a l’any anterior, amb un volum de vendes netes de 660 milions d’euros. El grup explica el seu bon moment per l’alt grau de fidelitat dels seus clients.

  • El 9 Nou
  • 03/03/2011 | 13:48

Nota de premsa de Bon Preu

“El Grup Bon Preu, propietari de les ensenyes Bonpreu, Esclat i Esclatoil, ha crescut un 29,6% durant l’exercici 2010, tancat el passat 28 de febrer.

Aquest augment suposa haver passat de 509,1 milions d’euros de vendes netes (sense iva) el 2009, a 660 milions d’euros, el 2010. A superfície comparable el Grup ha crescut un 1,31%.

El grup valora de forma positiva aquest creixement tenint en compte la debilitat del consum en general i atribueix aquests bons resultats a l’alt índex de satisfacció que els seus models d’establiment, Bonpreu i Esclat, generen en el consumidor.

En els 151 supermercats del grup, l’empresa aposta per un model que permet al consumidor escollir amb llibertat un ampli ventall de productes i marques a uns preus altament competitius. La qualitat és un dels aspectes que més es té en compte, i en aquest sentit destaca la del producte fresc.”

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}
    {{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fer un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per a fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.