Nota de premsa de Bon Preu
“El Grup Bon Preu, propietari de les ensenyes Bonpreu, Esclat i Esclatoil, ha crescut un 29,6% durant l’exercici 2010, tancat el passat 28 de febrer.
Aquest augment suposa haver passat de 509,1 milions d’euros de vendes netes (sense iva) el 2009, a 660 milions d’euros, el 2010. A superfície comparable el Grup ha crescut un 1,31%.
El grup valora de forma positiva aquest creixement tenint en compte la debilitat del consum en general i atribueix aquests bons resultats a l’alt índex de satisfacció que els seus models d’establiment, Bonpreu i Esclat, generen en el consumidor.
En els 151 supermercats del grup, l’empresa aposta per un model que permet al consumidor escollir amb llibertat un ampli ventall de productes i marques a uns preus altament competitius. La qualitat és un dels aspectes que més es té en compte, i en aquest sentit destaca la del producte fresc.”
{{ comment.text }}