El nou enllaç entre Vic i Olot per carretera –a l’abril es va estrenar la C-37– ha apropat les dues ciutats, que també comencen a estrènyer llaços comercials. Un exemple n’és la primera campanya conjunta que han impulsat les associacions de botiguers CentreVic i Comerç Olot, amb la voluntat de generar mobilitat de clients entre Osona i la Garrotxa, i potenciar els actius de les dues comarques.
Els clients que comprin en establiments de les dues entitats podran participar en el sorteig d’una llarga llista de premis: s’oferiran des de vals de compra per gastar en botigues de la comarca veïna fins a estades en hotels, a més de visites guiades a museus, àpats en restaurants, vols en globus o rutes pel Collsacabra i la Fageda d’en Jordà. Els premis es lliuraran el 29 de juliol a Sant Andreu de la Vola, a mig camí entre Vic i Olot.
Els comerciants, que reben el suport dels ajuntaments de les dues ciutats, van presentar la campanya, amb el lema “Vic-Olot, més comerç, més a prop”. “L’objectiu és l’intercanvi de clientela”, va apuntar Jaume Soler, president de CentreVic.
L’Oficina de Turisme d’Olot va quantificar durant el mes de maig un increment d’un 80% de visitants respecte al mateix període de l’any passat. Vic no ha comptabilitzat aquest moviment. “Volem que aquestes campanyes tinguin continuïtat”, va expressar Mercè Soler, presidenta dEls comerciants olotins. / JOAN SERRA
{{ comment.text }}