Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Kippo, de Torelló, fabrica a la Xina fundes isotèrmiques per a begudes

El torellonenc Miquel Rifà i dos socis més volen vendre a Europa un producte molt popular a Austràlia i el Brasil. Tot i que en general no és un bon moment per al mercat, des de l’agost ja n’han venut més de 8.000 unitats.

  • El 9 Nou
  • 04/01/2011 | 8:00

El torellonenc Miquel Rifà és un dels impulsors de Kippo, una nova marca de fundes isotèrmiques per poder mantenir les begudes fredes. La nova societat, creada conjuntament amb Joan Arús i Vicki
Maree, vol introduir aquest producte molt popular en països com Austràlia o el Brasil a tot Europa.

Els impulsors de la nova empresa, que té seu a Torelló, han optat per “innovar” en material i disseny. Les fundes es fabriquen a la Xina amb un tipus de neoprè “similar” al que es fa servir per al submarinisme i s’han creat alguns models adaptats a la cultura europea com els destinats a ampolles de vi i cava, begudes amb molta implantació al vell continent.

La conservació de la temperatura del líquid depèn de condicionants com la temperatura d’aquest o la temperatura exterior. Els càlculs que han fet des de la companyia, però, és que es conservi “entre tres i sis hores”.

Des del mes d’agost, quan van disposar de producte acabat, n’han venut prop de 8.000 unitats. Actualment les fundes isotèrmiques per
a begudes es distribueixen a través de la cadena COFAC, de botigues del centre de Barcelona i des del web de la companyia.

L’objectiu passa per anar “creant i consolidant” una xarxa comercial per distribuir el producte, ja que l’objectiu és introduir la línia de fundes gourmet als Estats Units i Austràlia, on “existeixen” fundes però només per a llaunes o ampolles de plàstic.

Una altra de les línies de negoci de la companyia és la de fer aquest producte “adaptat” a determinades marques de begudes. Són productes “a mida” que s’estan negociant de cara al proper estiu.

Rifà, Arús i Maree són conscients que el llançament d’aquest producte en un període de bonança econòmica hauria pogut “duplicar o multiplicar” les vendes. Rifà reconeix que en l’actual conjuntura el mercat s’ha fet “complicat” i les comercials que abans s’atrevien “amb qualsevol cosa” ara seleccionen “molt més”, tenint en compte que s’ha reduït la capacitat adquisitiva del client mitjà.

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}
    {{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fer un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per a fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.