El salt a Amèrica el fan de la mà de Shelton Brothers, un prestigiós importador nord-americà que va coincidir amb la marca osonenca en diverses fires de Brussel·les i Catalunya. Per entrar al mercat americà, però, la Cervesera del Montseny ha hagut de canviar l’etiquetatge de les ampolles.
La més malta, la més negra i la més lúpulus són les cerveses bàsiques de la Companyia Cervesera del Montseny. Des de fa unes setmanes, totes tres es poden trobar al catàleg de Shelton Brothers, un importador de cerveses dels Estats Units que ha ofert a l’empresa de Seva la possibilitat d’entrar al mercat nord-americà.
La companyia osonenca va coincidir amb l’importador en un parell de fires, a Brussel·les i al Penedès. Després d’una visita a les instal·lacions de Sant Miquel de Balenyà aquest estiu, van tancar el tracte que ha convertit la marca osonenca en la primera cervesa artesana de l’Estat espanyol que es distribueix als Estats Units.
Per entrar a les botigues nord-americanes amb bon peu, la Companyia Cervesera del Montseny ha hagut de fer canvis en l’etiquetatge de les ampolles. El mercat cerveser artesanal dels Estats Units concep el producte des d’una òptica més moderna que el català. Per això, les etiquetes que han dissenyat presenten motius mironians.
L’entrada al catàleg de Shelton Brothers és tan recent que l’empresa de Seva encara es manté a l’expectativa de l’acollida que tindrà el seu producte als Estats Units. Mentrestant, pel mercat català, han dissenyat un nou producte: un ‘pack’ amb quatre cerveses diferents pensat per convertir-se en un regal nadalenc.
{{ comment.text }}