Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

L’empresa editora d’EL 9 NOU crea 9clics, un portal digital de proximitat

El nou projecte, centrat a Osona, el Ripollès i el Vallès Oriental, veurà la llum al gener .

  • El 9 Nou
  • 19/09/2014 | 17:22
  • 0

Trobar el que es busca a través del telèfon mòbil o la tauleta a la ciutat o el poble on es viu. Aquest és l’objectiu de 9clics, un cercador digital de proximitat que se suma als projectes de comunicació de Prosa, l’empresa editora d’EL 9 NOU. Aprofitant el coneixement que l’empresa té del territori, la marca ben posicionada i la capacitat de recursos propis i financera, Prosa engegarà el proper 7 de gener una eina que omple un buit de servei en l’àmbit digital i que complementa l’esperit de servei del periòdic EL 9 NOU, EL 9 FM, EL 9 TV i la web del grup.

Des d’ara i fins al mes de desembre, aquest portal s’omplirà de continguts. Això vol dir, informació sobre tota mena de negocis i serveis dividits en nou categories –d’aquí els 9 clics– i amb informació bàsica com la de transports, emergències o situació dels caixers bancaris. Alhora, el portal compta amb una secció d’ofertes, on els clients podran anunciar les promocions que facin del seu negoci “de forma limitada en el temps”, una secció d’agenda –amb tota mena d’actes de cada comarca–, i una secció de treball i d’intercanvi d’objectes gestionada pels mateixos usuaris i sense cost. A més, hi ha la possibilitat de posar-hi publicitat més visible i més enllà de la fitxa de cada negoci –sigui en la mida gratuïta o en la de pagament–. 9clics no és pròpiament un mitjà de comunicació però sí que és un canal de comunicació que vol ser un “punt de trobada entre usuaris i empreses o associacions”, segons explica el director general, Jordi Molet. Més enllà de la informació, el portal donarà opció a reserves “d’horari, de taula… i compra d’entrades dels esdeveniments de cada zona o de productes”, explica.
A partir d’ara i fins al mes de desembre, tots els establiments que s’hi registrin tindran la seva fitxa exposada durant sis mesos –de gener a juny– de forma gratuïta.

Molt lligat a EL 9 NOU, aquest projecte és una aposta clara per la comunicació digital i una pota més de l’objectiu del grup de comunicació: informar i donar servei als ciutadans que té més propers. La territorialitat serà una peça clau i per això el projecte s’encetarà allà on EL 9 NOU té edicions, com Osona, el Ripollès i el Vallès Oriental. El treball serà intens en aquests espais però l’àmbit d’actuació en el futur és el de tot Catalunya, “sempre partint de cada comarca”. És una manera, segons els impulsors, de destacar les iniciatives i activitats de cada àrea, donar sortida a petits negocis i apropar aquests a persones d’edat més joves que opten per les vies digitals per informar-se.

Comentaris

Els comentaris estan tancats.

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.