La Fundació Abadia de Montserrat 2025 i el Grup Llet Pascual van firmar un conveni de col·laboració per mitjà del qual l’empresa alimentària es compromet, d’acord amb els seus objectius fundacionals, a fomentar i divulgar els valors socials, culturals i mediambientals propis del monestir i del santuari de Montserrat. La firma la van fer la consellera del Grup Llet Pascual, Sònia Pascual, i el director general de la fundació montserratina, Carles Riba, a la Sala Gassó del monestir, en presència del pare abat, Josep M. Soler.
D’aquesta manera, Llet Pascual passa a formar part de la Fundació Abadia de Montserrat 2025, que té per finalitat fomentar els valors socials, culturals i ecològics propis del monestir i del santuari, a més de cercar fons per a la rehabilitació i la restauració dels equipaments culturals i socials del santuari, així com la millora de l’accessibilitat.
A l’acte de la firma també hi van assistir altres directius de l’empresa, com el director general, Ignacio García-Cano, i el director de relacions institucionals i sostenibilitat, Óscar Hernández, a més del director de la fàbrica de Gurb, l’única que Llet Pascual té a Catalunya, David Hernández. García-Cano va explicar que amb aquest conveni “Llet Pascual reforça encara més la seva presència a Catalunya”, i va remarcar que “els valors que representa Montserrat són comuns als de la nostra empresa, tant en l’àmbit social com en el cultural i artístic”.
Sònia Pascual, per la seva banda, va recordar que era la tercera vegada que visitava Montserrat. La primera, “ja fa temps”, va ser en una visita que va fer el col·legi on anava, quan tenia 15 anys.
{{ comment.text }}