Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Premis per a la targeta urbana del comerç de Vic i l’Associació del Voltreganès

El projecte de la Targeta Urbana de Vic, impulsada per les associacions de botiguers de la ciutat, ha guanyat el premi a la millor actuació d’especial notorietat del 2012 que atorga el Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya de la Generalitat.

  • El 9 Nou
  • 21/03/2013 | 10:18
  • 0

El jurat d’aquests premis també ha atorgat un guardó a l’Associació de Comerciants del Voltreganès en la categoria de Millor Iniciativa Col·lectiva Territorial.

En el cas de Vic el premi és per la implantació de la Targeta Urbana Vic, l’any passat, que ha aconseguit unir tot el comerç de la ciutat i oferir un valor afegit al client. La setmana passada es va entregar la targeta número 5.000 a Edu Dordal, que es va fer a la perruqueria Aduho. Com a premi tant el client com la botiga obtenen un xec regal de 100 euros.

D’altra banda, el premi a l’Associació de Comerciants del Voltreganès és per la promoció conjunta que fan dels comerços de Sant Hipòlit de Voltregà i les Masies de Voltregà –uns 58 en total–. Els dos ajuntaments han creat juntament amb l’associació una taula conjunta per planificar les polítiques de comerç. Entre altres coses, fan formació i tenen dinamitzadores per ajudar-los en les campanyes.

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}
    {{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fer un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per a fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.