Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Reordenen la planta de Technotraf amb una inversió de 500.000 euros

L’empresa compta amb un espai de 650 metres quadrats per a l’àrea de decoració que porta Krampak. L’empresa ha recuperat en dos anys facturació i treballadors.

  • El 9 Nou
  • 06/01/2015 | 19:37

L’empresa Technotraf, que forma part del grup Quadpack Group, ha acabat les obres de remodelació de la fàbrica, de 10.000 metres quadrats, que té a Borgonyà.

Després que l’empresa adquirís l’empresa de disseny de Torelló Krampak el febrer d’aquest any, va optar per concentrar en el mateix edifici tot el procés productiu.

Així, les instal·lacions de la part de disseny i decoració ocupen 650 metres quadrats i compta amb un equip de serigrafiat, tampografia i estampació en calent.

A la fàbrica s’hi ha afegit una sala que s’anomena d’inspiració i que és el showroom dels seus productes, un magatzem de mostres on es guarden més de 1.000 packs diferents de la gamma estàndard que es poden enviar a qualsevol lloc d’Europa en 48 hores i una zona on es guarden productes acabats a l’espera de ser decorats a mida del client “per tal de reduir els terminis de lliurament”.

També s’han renovat els vestidors dels treballadors i s’hi ha fet un espai de cafeteria. En total, s’hi han invertit més de 500.000 euros i s’ha deixat l’espai de producció, el més gran, com estava.

D’aquesta manera es clou el procés d’adquisició i adequació de la torneria Technotraf per part de Quadpack Group –proveïdor internacional de solucions d’embalatge per al sector de la perfumeria– i Alba & Andrea, soci financer.

Technotraf va presentar el novembre del 2012 un concurs de creditors de continuïtat i al cap d’uns mesos la nova societat comprava la part productiva transformant-la en Technotraf Wood Packaging, la part productiva d’aquest grup proveïdor.

En un any i mig l’empresa ha adquirit Kamprack, ha desenvolupat nous productes i està facturant en aquests moments sis milions d’euros i té 70 treballadors, unes dades semblants a les que tenia l’any 2011. L’objectiu per a l’any que ve és continuar creixent. Ara, però, només amb productes per al sector de la perfumeria.

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}
    {{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fer un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per a fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.