A diferència de la fira de l’estiu, aquesta vegada no hi haurà actuacions a l’escenari. Sí que s’instal·laran inflables per als més petits, i al llarg de dissabte s’han programat cercaviles amb malabars. La botiga al carrer de CentreVic té el suport de l’ajuntament i de la Generalitat de Catalunya. La regidora de Comerç, Anna Erra, recorda que l’any passat, es va signar un conveni a tres bandes per consolidar la capital osonenca com a centre comercial a cel obert.
Les persones que acudeixin a la Botiga al Carrer d’aquest cap de setmana, tindran l’opció de tramitar-hi la Targeta Urbana de fidelització que impulsen, conjuntament, tres associacions de botiguers de la ciutat, Centre Vic, el GAP i la Unió de Comerciants del Remei Estadi. Una iniciativa que rebrà el guardó a la millor actuació d’especial notorietat en la tercera convocatòria dels Premis a la Iniciativa Comercial de la Generalitat.
La Targeta Urbana es va posar en marxa pel desembre, coincidint amb la campanya de Nadal. Fins aquest dilluns, se n’havien expedit 5.120, xifra que es considera tot un èxit.
{{ comment.text }}