Pel que fa a les audiències televisives, i segons dades del Baròmetre de la Comunicació a Catalunya, l’audiència d’EL 9 TV es va doblar entre 2009 i 2010, passant dels 4.000 als 8.000 espectadors diaris. L’audiència actual dobla, segons el mateix estudi, la que tenen el Canal Taronja i el Canal Català Osona, amb 4.000 espectadors diaris cadascun.
El rànquing absolut d’audiència de televisió a Osona, que lidera TV3 amb 76.000 espectadors, situa EL 9 TV en la desena posició, empatada amb La2 o Neox, també amb 8.000 espectadors diaris.
Les retransmissions en directe, des d’esports fins a programes especials, han estat des de l’inici un dels trets diferencials de la programació d’EL 9 TV, sumada als informatius i els programes d’entrevistes, de debat i d’entreteniment, amb què ha consolidat la seva graella.
Pel que fa a EL 9 NOU, els 155.000 lectors -entre les edicions d’Osona i el Ripollès i la del Vallès Oriental- que el Baròmetre de la Comunicació li atribueix en l’estudi presentat aquest dilluns representen la millor dada aconseguida fins ara.
EL 9 NOU se situa com la publicació no diària en català més llegida, i ocupa la cinquena posició al rànquing absolut per darrere de ‘Pronto’, ‘Hola’, ‘Lecturas’ i ‘Cuore’.
EL 9 FM celebra el primer aniversari
Aquest dimarts 1 de febrer coincideix amb el primer aniversari de l’inici d’emissions d’EL 9 FM. Des de la seva inauguració, l’emissora ha ofert una programació eminentment musical, amb informatius horaris i la retransmissió en paral·lel d’alguns programes d’EL 9 TV, com les retransmissions esportives o ‘El 9 Informatiu’.
Aquests dies s’estan acabant les obres dels nous estudis de l’emissora, als baixos de la seu d’EL 9 NOU, a la plaça de la Catedral de Vic. La seva posada en marxa ha de presentar un punt d’inflexió en la trajectòria del més jove dels mitjans del grup.
{{ comment.text }}