Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

El bodydub, la nova arma viral de la UVic

Aquests dies s’enregistra el bodydub de la Universitat de Vic. Possiblement, molta gent no sàpiga què vol dir aquesta paraula, igual que quatre anys enrere va passar amb el lipdub. En aquest cas, el concepte de bodydub fa referència a un vídeo que es basa en percussions corporals.

  • El 9 Nou
  • 26/04/2013 | 16:49
  • 0

El bodydub de la UVic ha estat enregistrant-se al llarg d‚Äôaquesta setmana a diferents espais de la Universitat com al plat√≥ de televisi√≥, a l‚Äôaula Teresa Buscart, o el pati de la Torre dels Frares. Aquestes coreografies s‚Äôhan fet amb un cover de We can workitout de The Beatles que ha adaptat el bateria de Gossos, Santi Serratosa, i interpretada per N√ļria Graham i Judith Nedermann.

Aquest bodydub vol enviar un missatge optimista i positiu, i tamb√© servir√† per a qu√® els alumnes de la Universitat experimentin la sensaci√≥ d‚Äôaprendre m√ļsica a trav√©s del cos amb les coreografies, com ja han fet els alumnes d‚Äôalgunes de les carreres de la UVic.

Però, en especial, el bodydub no deixa de ser una altra arma viral per donar a conèixer la Universitat, com ja s’ha fet en altres ocasions amb el conegut lipdub, o altres accions que van tenir menys ressò.

La Universitat de Vic no és tan mediàtica com poden ser altres universitats i per aquest motiu cada any emprèn algunes accions per obtenir visibilitat i donar-se a conèixer.

L’exemple més clar és el lipbdub que es va fer a l’any 2010. Era el primer vídeo d’aquestes característiques, i després de mesos de preparació, unes 900 persones van participar la gravació del primer lipdub que es feia a Catalunya.

El lipdub va estrenar-se en exclusiva a Els Matins de TV3 ‚ÄĒque tamb√© va ser present a la gravaci√≥‚ÄĒ, cosa que va donar una gran repercussi√≥ a Catalunya, i l‚Äôefecte viral de les xarxes socials va fer que s‚Äôarrib√©s a veure a mig m√≥n i que s‚Äôarrib√©s als m√©s de dos milions de visites al porta de v√≠deos Youtube.

De cop i volta, la Universitat de Vic estava a la boca de la gent, i situada al mapa. Després van arribar el walkdub i les flashmobs que, tot i no tenir la mateixa repercussió, amb la marca UVic que havia provocat l’èxit del lipdub, també van tenir ressò.

I ara, amb el bodydub, es prepara una altra acció viral per tal seguir amb la tònica de donar a conèixer la UVic tant a Catalunya com a fora de les nostres fronteres.

Comentaris

Els comentaris estan tancats.

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.