Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

El grup Perquè no ens Fotin el Tren crea un bloc de queixes per facilitar els tràmits en les reclamacions dels usuaris

Al bloc hi ha una sèrie de models que es poden utilitzar fàcilment, per diferents tipus d’incidències, des d’informació incorrecta o contradictòria, fins a retards dels trens o la sol·licitud per demanar el retorn de l’import del bitllet per demores superiors a quinze minuts.

  • El 9 Nou
  • 19/02/2014 | 10:04

El bloc permet posar-hi les cartes de queixes de tots els usuaris dirigides a Rodalies de Catalunya. Aquesta nova eina es va presentar dissabte en la trobada que el col·lectiu va fer a Torelló, i en què van participar una trentena de persones, de diferents poblacions d’Osona i del Ripollès.

El mal funcionament de les màquines de bitllets, els problemes amb el canvi d’horari del primer tren que surt al matí de Ripoll, o les possibilitats de creixement d’usuaris que significaria habilitar un aparcament gratuït a Torelló per a usuaris de la Garrotxa van ser alguns dels temes de debat.

Perquè no ens fotin el Tren, d’altra banda, està a l’espera que pel març la Generalitat doni una resposta sobre els possibles descomptes per als viatgers de Vic en amunt, que no entren en la tarifa integrada.

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}
    {{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fer un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per a fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.