Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

El MAB es defensa del comunicat de La Xinxa sobre la Gastromoda

L’entitat de botiguers assegura que cap menor d’edat participava a les desfilades en roba interior

• El 9 Nou
  • 18/05/2017 | 16:47
  • Manlleu
  • 0

L’entitat de botiguers de Manlleu, el MAB (Manlleu Associaci√≥ de Botiguers), s’ha defensat aquest migdia del comunicat de La Xinxa feminista en qu√® se’ls acusava de fer servir els cossos de les dones com a reclam. Des de l’entitat asseguren que nom√©s en una de les cinc desfilades hi va participar “un establiment de llenceria i roba de bany”. Tamb√© afegeixen que “cap menor d’edat, com assegura el comunicat de la Xinxa, va passejar en calces i sostenidors”.

Els botiguers tamb√© manifesten que els hauria agradat que, “abans de fer comunicats, s’haguessin posat en contacte amb nosaltres per informar-se de com s’ha gestionat l’acci√≥”. El comunicat tamb√© explica que “les persones que van anar a sopar i a veure les desfilades” ho van fer amb l’objectiu “de viure una experi√®ncia que lliga la gastronomia local i el comer√ß de proximitat del sector moda” i ironitza que “per veure cossos i pell, en tindrien prou en anar a qualsevol platja”.

Podeu llegir el comunicat íntegre aquí

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.