Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Els usuaris de Rodalies ja poden denunciar les incidències en una aplicació

La Generalitat vol tenir més arguments per defensar els drets dels usuaris i identificar els incompliments en el servei

El conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, i el d’Empresa i Ocupació, Jordi Baiget, han presentat aquest dimecres al matí una nova aplicació mòbil per recollir les incidències que pateixen els usuaris de Rodalies de Catalunya.

L’aplicació InfoConsum ja està disponible per sistemes operatius Android i iOS. El seu objectiu principal és el de facilitar als usuaris el fet de denunciar les incidències i els incompliments d’Adif i/o de Renfe amb el servei de Rodalies. La línia R3, una de les més castigades, ja ha generat sempre moltes denúncies públiques però aquest serà el canal oficial per agrupar-les.

“És un mecanisme més clar i diàfan que ens permet treballar millor amb un doble objectiu: l’empara dels drets dels ciutadans i la millora del servei de Rodalies”, ha explicat Rull. La nostra capacitat de reacció és “molt limitada perquè tenim un traspàs amb moltes limitacions: som titulars d’un servei però no tenim el control dels trens, ni de les vies, ni de les catenàries per un traspàs incomplert i incomplet”, ha afegit.

L’aplicació permet de forma molt senzilla introduir la incidència ja sigui amb els horaris, les línies, els itineraris o l’atenció al client o el poc confort de les estacions o dels trens. També s’hi poden adjuntar fotografies.

L’aplicació ja es pot descarregar fent clic aquíDescarrega

Comentaris

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.