Des d’Endesa matisen que de punts de servei en tenen a tot el territori, però que no són propis: “Un electricista que té comerç, arriba a un acord amb nosaltres i actua com a franquícia”. En el cas de Manlleu, “és el comerciant qui ha rescindit el contracte amb nosaltres; l’Ajuntament no està ben informat”. La companyia no té previst obrir-ne cap altre.
Comentari de l’Ajuntament de Manlleu (14.06)
“En relació a la informació apareguda a elnou9.cat, l’Ajuntament de Manlleu vol aclarir que la interlocució per queixar-se de la supressió del servei d’atenció comercial presencial l’ha de fer amb l’empresa que ofereix el servei d’electricitat, que és Endesa, i no pas amb la franquícia que tingués subcontractat el servei, ja que la responsable que aquest servei es presti a la ciutadania és Endesa i no pas la franquícia.
L’Ajuntament reitera la reclamació a l’empresa energètica perquè faci el possible per restablir ben aviat aquest servei tan necessari per a la ciutadania i les empreses de Manlleu i la seva àrea d’influència.
L’Ajuntament també vol deixar palès que encara no ha rebut cap resposta oficial per part de la companyia, qui sembla que està més ocupada parlant amb els mitjans de comunicació que resolent les incidències del servei que presta a la ciutadania.
L’Ajuntament vol recordar a la ciutadania que pot fer arribar les seves queixes a l’Agència Catalana de Consum, i remarca que amb l’entrada en vigor del nou codi de consum de Catalunya les persones consumidores i usuàries tenen més garantits els seus drets.”
{{ comment.text }}