A tots els estudiants els agrada trobar algun motiu de tant en tant per celebrar quelcom, però darrera d’una vetllada d’aquestes hi ha molta feina, que creiem, val la pena d’explicar. Per aquest motiu hem parlat amb un dels principals organitzadors de totes les Unigresques: Joan Pérez. Ell és un estudiant d’ADE de la UVic-UCC i compagina la universitat amb la feina a la Disco Vig, per això sap millor que ningú quin és el grau de feina que hi ha darrera d’una nit de festa.
Pérez explica que “la marca Unigresca es va crear fa 10 anys, aproximadament. Es tracta d’una festa universitària i n’hi ha quatre o cinc d’importants al llarg de l’any i això fa que tingui aquest gran públic que té sempre”. Pel que fa a la difusió, “l’empresa disposa d’una pàgina web des d’on es fa una campanya de publicitat bastant heavy”, diu Joan Pérez. A més, també fa un gran ús de les xarxes socials, que estan molt actives perquè és on, de fet, s’hi mou més gent.
El principal objectiu de totes aquestes festes que s’organitzen cada mes és aconseguir que els estudiants hi assisteixin. La venda d’entrades és una acció clau en aquest aspecte, i en Joan ens explica com és aquest procés: “Tenim 10 venedors d’entrades, d’entre els quals hi ha dos bars des d’on les gestionem. Cada promotor té entrades i s’ha d’estar al cas de si els en falten per anar-ne a buscar i facilitar-les-hi. També, i el més important, recollir les entrades venudes”.
Actualment el preu per assistir a qualsevol Unigresca és de 13 euros. Sempre havia estat un euro més barat, però aquest any ho han incrementat per tal que els venedors tinguin una comissió per la feina feta. I tot i així, sembla ser que no és cap problema, ja que l’última Unigresca, la de carnaval “que és una de les més populars”, segons diu en Joan, “va ser un èxit rotund”.
{{ comment.text }}