Nota de premsa de l’Ajuntament de Manlleu
L’Ajuntament de Manlleu ofereix un servei temporal d’assessorament personalitzat sobre tràmits en línia i ús de l’administració electrònica
A partir d’una subvenció de la Xarxa de Governs Locals de la Diputació de Barcelona s’ha contractat a dues persones a mitja jornada que assessoren de manera individualitzada
Degut a la creixent demanda i a les peticions d’informació per a realitzar els tràmits en línia amb l’ajuntament, des del mes de setembre i fins a finals d’any l’ajuntament disposa de dues persones que assessoren de manera individualitzada en l’ús dels tràmits en línia.
La seva tasca és resoldre els principals dubtes de la ciutadania en aquest àmbit, com ara el funcionament i l’ús dels certificats digitals (idCAT, eDNI, certificats d’empresa, etc…), les principals problemàtiques tècniques i de gestió a l’hora de tramitar en línia, no només amb l’ajuntament sinó amb qualsevol administració, o bé informar de tots els recursos de què es disposa dins el portal municipal l’Ajuntament a un clic http://tramits.manlleu.cat
Aquesta atenció personalitzada serveix d’una banda per detectar quines són les principals problemàtiques i dubtes envers l’administració electrònica, i d’altra banda per fomentar la pràctica i la formació en l’ús de les TIC en la relació entre l’ajuntament i la ciutadania.
Una de les persones contractades, dinamitzadora TIC, es troba ubicada permanentment a la Oficina d’Atenció a la Ciutadania del primer pis de l’Ajuntament de Manlleu, i l’altra s’ubica de manera itinerant entre la resta de dependències municipals on es fa atenció directa a la ciutadania.
L’horari d’atenció dels assessors en administració electrònica és de dilluns a divendres de 9h a 13h i no és necessari sol·licitar cita prèvia.
{{ comment.text }}