Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

L’Ajuntament reclama a Endesa el restabliment del servei presencial d’atenció comercial a Manlleu, suprimit sense avisar

L’Ajuntament ha enviat una carta on expressa sorpresa per la decisió, ja que no n’havia estat informat prèviament, i es queixa pel greu prejudici que l’eliminació d’aquest servei ocasiona no només a la ciutadania i empreses de Manlleu, sinó també a una bona colla de municipis d’Osona Nord.

  • El 9 Nou
  • 01/09/2010 | 13:22
  • 0

NOTA DE PREMSA DE L’AJUNTAMENT DE MANLLEU

“L’Ajuntament reclama a Fecsa-Endesa el restabliment del servei presencial d’atenció comercial a Manlleu, suprimit sense avisar

L’Ajuntament envia una carta de queixa a la companyia energètica perquè reconsideri la decisió, que afecta molts usuaris de Manlleu i d’Osona Nord

L’Ajuntament de Manlleu ha enviat una carta a l’empresa Fecsa-Endesa queixant-se que hagi suprimit sense previ avís el servei d’atenció comercial presencial a la capital del Ter, i reclamant que sigui restablert al més aviat possible.

En la carta, l’Ajuntament expressa sorpresa per la decisió, ja que no n’havia estat informat prèviament, i es queixa pel greu prejudici que l’eliminació d’aquest servei ocasiona no només a la ciutadania i empreses de Manlleu, sinó també a una bona colla de municipis d’Osona Nord.

Per tot això, l’Ajuntament demana a Fecsa-Endesa que reconsideri la decisió presa i restableixi el servei d’atenció presencial, en el termini més breu possible. ”

Comentaris

Els comentaris estan tancats.

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.