EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

L’Ajuntament reclama a Endesa el restabliment del servei presencial d’atenció comercial a Manlleu, suprimit sense avisar

L’Ajuntament ha enviat una carta on expressa sorpresa per la decisió, ja que no n’havia estat informat prèviament, i es queixa pel greu prejudici que l’eliminació d’aquest servei ocasiona no només a la ciutadania i empreses de Manlleu, sinó també a una bona colla de municipis d’Osona Nord.


El 9 Nou
01/09/2010

NOTA DE PREMSA DE L’AJUNTAMENT DE MANLLEU

“L’Ajuntament reclama a Fecsa-Endesa el restabliment del servei presencial d’atenció comercial a Manlleu, suprimit sense avisar

L’Ajuntament envia una carta de queixa a la companyia energètica perquè reconsideri la decisió, que afecta molts usuaris de Manlleu i d’Osona Nord

L’Ajuntament de Manlleu ha enviat una carta a l’empresa Fecsa-Endesa queixant-se que hagi suprimit sense previ avís el servei d’atenció comercial presencial a la capital del Ter, i reclamant que sigui restablert al més aviat possible.

En la carta, l’Ajuntament expressa sorpresa per la decisió, ja que no n’havia estat informat prèviament, i es queixa pel greu prejudici que l’eliminació d’aquest servei ocasiona no només a la ciutadania i empreses de Manlleu, sinó també a una bona colla de municipis d’Osona Nord.

Per tot això, l’Ajuntament demana a Fecsa-Endesa que reconsideri la decisió presa i restableixi el servei d’atenció presencial, en el termini més breu possible. ”

LA PREGUNTA

Qui és favorit a les eleccions presidencials dels EUA?

En aquesta enquesta han votat 547 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't