Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Nani Roma i Nandu Jubany es mobilitzen per la campanya “Cap nen sense bigoti”

NOTA DE PREMSA Nani Roma i Nandu Jubany també s’han posat el bigoti per una bona causa. El pilot de […]

  • El 9 Nou
  • 24/05/2016 | 13:31

NOTA DE PREMSA

Nani Roma i Nandu Jubany també s’han posat el bigoti per una bona causa. El pilot de rallies osonenc i el cuiner no han dubtat a sumar-se a la campanya Cap nen sense bigoti, de recollida de llet per a famílies en risc d’exclusió social, i han donat 2.800 litres de llet i 630 litres de Cacaolat per aquesta causa solidària impulsada per l’Obra Social “la Caixa” en favor del Banc dels Aliments.

Es tracta de la resposta d’aquestes personalitats i del Grup Cacaolat a la crida que ha fet l’Obra Social “la Caixa” als famosos i a les empreses del sector de la restauració i l’alimentació perquè s’uneixin a la mobilització aportant llet, que també serà repartida pel Banc dels Aliments. D’aquesta manera, col•laboren amb la campanya que pretén posar solució al dèficit de llet que pateixen més de 235.000 persones ateses pels bancs d’aliments catalans, 41.000 dels quals són nens d’entre 1 i 16 anys, que podrien veure afectat el seu creixement a causa d’aquesta mancança. Aquests productes s’entregaran al Banc dels Aliments de Barcelona perquè els distribueixin a les famílies que més ho necessiten a la província.

Cacaolat per la seva banda és una entitat que habitualment ja efectua donacions al Banc dels Aliments i no ha dubtat en col•laborar i afegir-se a aquesta causa.

La llet és un dels aliments més sol•licitats per les entitats socials que atenen col•lectius en risc d’exclusió, però encara no se’n recull una quantitat suficient per garantir-ne el consum mínim en famílies en situació de vulnerabilitat. Els bancs dels aliments catalans van distribuir l’any passat 4,39 milions de litres de llet, pel que és necessari la col•laboració de tots en aquesta campanya centrada en la recaptació per a la compra d’un únic producte.

Els ciutadans també poden fer, fins el 15 de juliol, les seves aportacions a través de la pàgina de microdonatius de “la Caixa” o enviant un SMS amb la paraula «LLET» o «LECHE» al 28024. L’Obra Social “la Caixa” posa a disposició de la campanya tots els seus caixers automàtics i canals electrònics per a les donacions econòmiques: portal de “la Caixa”, Línia Oberta i CaixaMòbil. Igualment, és possible fer una llista de la compra solidària en www.granrecollidadellet.cat.

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}
    {{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fer un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per a fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.