EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Osona s’emporta tres dels premis a la iniciativa comercial de la Generalitat

S’ha premiat la Targeta Urbana de Vic, com a millor actuació especial de notorietat. Van rebre la distinció dilluns de la mà del president de la Generalitat, Artur Mas. També una perruqueria de Manlleu i els comerciants del Voltreganès.


El 9 Nou
10/04/2013

La Targeta Urbana de Vic, una iniciativa conjunta de CentreVic, el GAP i la Unió de Comerciants del Remei i l’Estadi, té tres objectius: premiar la fidelització dels clients als establiments de la ciutat amb descomptes i sortejos de regals diversos, millorar els resultats i augmentar les vendes dels propis establiments i que les tres associacions de comerciants guanyin nous associats amb l’objectiu de reforçar-se així com ajudar a consolidar la xarxa Vic Comerç.

D’altra banda, la perruqueria B&B Estilistes, de Manlleu, ha estat considerada una de les tres millors iniciatives comercials en innovació. Han valorat el nou concepte de perruqueria exprés provinent de Londres i Nova York que, a partir d’aquest establiment, s’implintava a Catalunya.

L’altre projecte guardonat és el de l’Associació de Comerciants del Voltreganès per la creació de sinèrgies entre els sectors del turisme, l’esport i la cultura i també per la marca Volt. Durant la cerimònia es van distingir també 28 establiments catalans per la seva trajectòria durant més de cent anys entre els que hi havia el Forn Sant Roc de Manlleu i la Serralleria Cruells de Prats.

LA PREGUNTA

Està d’acord que els ajuntaments incorporin l’ús del català als requisits per adjudicar contractes públics?

En aquesta enquesta han votat 475 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't