La Targeta Urbana de Vic, una iniciativa conjunta de CentreVic, el GAP i la Unió de Comerciants del Remei i l’Estadi, té tres objectius: premiar la fidelització dels clients als establiments de la ciutat amb descomptes i sortejos de regals diversos, millorar els resultats i augmentar les vendes dels propis establiments i que les tres associacions de comerciants guanyin nous associats amb l’objectiu de reforçar-se així com ajudar a consolidar la xarxa Vic Comerç.
D’altra banda, la perruqueria B&B Estilistes, de Manlleu, ha estat considerada una de les tres millors iniciatives comercials en innovació. Han valorat el nou concepte de perruqueria exprés provinent de Londres i Nova York que, a partir d’aquest establiment, s’implintava a Catalunya.
L’altre projecte guardonat és el de l’Associació de Comerciants del Voltreganès per la creació de sinèrgies entre els sectors del turisme, l’esport i la cultura i també per la marca Volt. Durant la cerimònia es van distingir també 28 establiments catalans per la seva trajectòria durant més de cent anys entre els que hi havia el Forn Sant Roc de Manlleu i la Serralleria Cruells de Prats.
{{ comment.text }}