Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Queixa a la companyia Orange

Jordi Giménez. Pubill ha fet arribar una carta de protesta contra aquesta companyia de telecomunicacions.

  • El 9 Nou
  • 11/11/2010 | 18:59
  • 0

Tinc contactades dues línies telefòniques amb Orange en un contracte d’empresa, de les que jo sóc el titular i vull expressar la meva queixa amb els fet que detallo a continuació:

El dia 13-05-2010 vaig fer ús dels punts acumulats i vaig adquirir un terminal nou, un LG model BL20, que vaig rebre el dia 18-05-2010.
Amb aquest “plan renove” em va augmentar la permanència “obligatòria” en la companyia fins el 18-11-2011, ja que si em dono de baixa abans he de pagar 150 euros de penalització.

Al dos mesos aproximadament, el terminal comença a tenir problemes de funcionament.

Per aquest fet faig trucada al 1414 i demano autorització per poder-lo portar a reparar ja que es el procediment habitual de la companyia.

Un cop tinc l’autorització, el dia 21-07-2010 el porto al distribuïdor situat a la Rbla. Principal, 106 bis de Vilanova i laGeltrú per tal de ser reparat.

El dia 08-03-2010 rebo trucada del distribuïdor comunicant que ja puc anar a recollir el terminal, i el mateix dia rebo un missatge del servei tècnic dient-me que el terminal es irreparable, que em posi en contacte amb el 2471 per obtindre un “renove” a 0 euros.
Aquest dia recullo el terminal al distribuïdor i ells no tenen coneixement d’aquest fet, i m’entreguen un document que posa: “se ha procedido a reparar su terminal siguiendo el procedimiento del fabricante”.

Per comprovar si el terminal segueix fallant, faig ús d’ell aproximadament durant un mes i efectivament segueix tenint el mateix problema, cosa que fa que em posi en contacte amb un operador d’Orange per explicar-li el problema.

Aquest operador em té aproximadament ¾ d’hora al telèfon i l’única solució que em dona es fer ús dels punts acumulats i fer un canvi de terminal, cosa a la qual m’oposo al·legant que el telèfon mòbil es nou i ha de tenir una garantia que cobreixi la seva reparació.

L’operador m’informa que ell no pot fer res, que l’única opció es el canvi de terminal per punts i que en tot cas ho consultarà amb el seu supervisor si hi hagués alguna altre sol·lució i ja es posarien en contacte amb mi.

El dia 11-11-2010 i cansat d’esperar una sol·lució que mai arriba, torno a trucar i l’operadora que m’atent em contesta que únicament pot donar-me mil punts i que sumant als que tinc no tindria cap terminal a cost 0 i a mes de pagar un altre mòbil tindria que tornar a estar 18 mesos de permanència mes.

En resum, que tinc un contracte de permanència de 18 mesos, dels quals encara em queden 12, i tinc un terminal que no funciona el qual em costaria 150 euros si em donés de baixa de la companyia, veient la negativa a reparar un telèfon que es va avariar passat dos mesos o a canviar-lo per un de nou si realment es irreparable no sé on són els drets dels consumidors davant les injustícies ocasionades per aquest tipus de companyies.

Comentaris

Els comentaris estan tancats.

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.