Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

La UVic-UCC és quarta al rànquing de reputació ‘online’ de les universitats catalanes

La UVic-UCC compta amb 68 blogs, 30 comptes de Twitter; un canal de You Tube; 13 comptes de Facebook; i 4 a LinkedIn, a més de tenir comptes a Instagram, Flicker i Pinterest.

Un estudi sobre el conjunt de la conversa digital de totes les universitats catalanes col·loca a la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya en quarta posició pel que fa a notorietat a les xarxes socials, per sota de la UB, la UAB i la UPF. Tenint en compte que ocupa la desena posició per nombre d’alumnes, la UVic-UCC demostra el seu potencial en la comunicació online.

L’estudi, elaborat durant el 2016 per la consultoria de comunicació Sibilare, conclou que la UVic-UCC és la tercera en nombre total  de mencions a la xarxa (34.187), la que més utilitza el català (en un 75% de les converses) i ocupa la novena posició pel que fa a la seva presència en mitjans de comunicació online.  Segon Sibilare, “les universitats petites, com la UVic-UCC, tenen a les xarxes un percentatge molt superior a la cobertura que reben dels mitjans convencionals”.

Generalment existeix una diferència notable entre el nombre de seguidors dels comptes oficials de les universitats a Twitter i el nombre d’usuaris que participen en la conversa digital, la UVic-UCC, juntament amb la UB, són els centres on la relació entre usuaris i seguidors és més proporcionada.

Per fer aquest informe, l’empresa Sibilare ha monitoritzat durant l’any 2016 la conversa digital que ha tingut lloc al voltant dels centres universitaris en les principals xarxes socials –Twitter, Facebook, Instagram, You Tube, Vimeo i Google+, a més dels llocs web, diaris digitals, blogs i fòrums.

Comentaris

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.