EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Més de 360 denúncies de consum a Osona

Les principals denúncies feien referència a temes de telecomunicacions i internet


16/04/2017
Vic

L’any passat es van presentar 362 reclamacions de consum a l’Agència Catalana del Consum (ACC) a través del Consell Comarcal d’Osona. Segons les dades que ha fet públiques l’ACC, la majoria estaven relacionades amb temes de telecomunicacions i internet; en segon lloc, per serveis d’electricitat, gas i aigua, i en tercer, altres qüestions com el lloguer de vehicles en altres països. Pel que fa als casos resolts per acord de mediació, en van ser 235 i de denúncies se’n van interposar 19. En total, es van fer 1.337 consultes. En el global de la Catalunya Central, les denúncies han crescut un 76% el darrer any mentre que les reclamacions s’han reduït un 3%. A les comarques centrals es van fer 97 denúncies i 1.905 reclamacions.

LA PREGUNTA

Està d’acord que els ajuntaments incorporin l’ús del català als requisits per adjudicar contractes públics?

En aquesta enquesta han votat 97 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't