Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Tercera edició de Shopping night a Manresa

El passat dissabte 4 d’octubre tot estava a punt per celebrar la tercera edició de la Shopping night a la Catalunya central. Els comerciants manresans ja estaven neguitosos per lluir els seus productes i per oferir nombrosos descomptes entre tots els seus clients.

  • El 9 Nou
  • 13/10/2014 | 12:47
  • 0

A les 20 hores, moment en què es va iniciar aquesta nit de la compra, una multitud de persones ja començaven a desfilar pels carrers de la ciutat, amb la intenció de gaudir d’un capvespre màgic; acompanyat d’un gran nombre d’activitats, concerts, exposicions, degustacions, tallers, desfilades, photocalls, música i regals, entre d’altres sorpreses.

L’espectacle va estar assegurat al llarg de tota la vetllada i es va allargar fins a la mitjanit.

Malgrat el mal temps, la pluja i la presència de diversos paraigües, el client esdevingué el protagonista d’aquesta jornada. Ningú es volia perdre aquest esdeveniment i les botigues estaven plenes, animades i transitades per un gran nombre de persones que entraven i sortien dels establiments.

Es podia observar un públic molt divers, gent gran, pares de família amb els seus nens i joves amb els amics… Els joves, però, resultaven l’element estrella d’aquesta nit, ja que eren els que més participaven en aquestes activitats, posaven per als photocalls i també els que van decidir quedar-se fins més tard.

Així ho van afirmar tres noies manresanes que no s’han perdut cap de les tres edicions d’aquest exitós esdeveniment. La Laia, la Mireia i l’Elena no volen perdre pistonada d’aquesta celebració, i consideren que “Es tracta d’un esdeveniment únic que permet a l’empresari interactuar amb els clients d’una manera lúdica i festiva”. També destaquen que per a elles, els photocalls ja s’han convertit en l’element clau de la nit. D’aquesta forma, cada any resulten més les botigues que decideixen preparar aquests espais fotogràfics en els seus establiments i, d’aquesta forma, esdevenen unes de les més desitjades i transitades pels clients. En va ser un clar exemple d’aquest gran èxit la joieria Tous, plena de gom a gom. En aquest establiment hi havia un photocall amb la icona referencial d’aquesta casa: l’ós i, també, s’oferien cocktails per a tots aquells que ho desitgessin.

Però no només això, botigues de roba, de degustacions, joieries, perfumeries…
en total van obrir les portes més de 150 comerços manresans.

Comentaris

Els comentaris estan tancats.

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.