Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Tercera edició de Shopping night a Manresa

El passat dissabte 4 d’octubre tot estava a punt per celebrar la tercera edició de la Shopping night a la Catalunya central. Els comerciants manresans ja estaven neguitosos per lluir els seus productes i per oferir nombrosos descomptes entre tots els seus clients.

  • El 9 Nou
  • 13/10/2014 | 12:47
  • 0

A les 20 hores, moment en qu√® es va iniciar aquesta nit de la compra, una multitud de persones ja comen√ßaven a desfilar pels carrers de la ciutat, amb la intenci√≥ de gaudir d‚Äôun capvespre m√†gic; acompanyat d‚Äôun gran nombre d‚Äôactivitats, concerts, exposicions, degustacions, tallers, desfilades, photocalls, m√ļsica i regals, entre d‚Äôaltres sorpreses.

L’espectacle va estar assegurat al llarg de tota la vetllada i es va allargar fins a la mitjanit.

Malgrat el mal temps, la pluja i la pres√®ncia de diversos paraig√ľes, el client esdevingu√© el protagonista d‚Äôaquesta jornada. Ning√ļ es volia perdre aquest esdeveniment i les botigues estaven plenes, animades i transitades per un gran nombre de persones que entraven i sortien dels establiments.

Es podia observar un p√ļblic molt divers, gent gran, pares de fam√≠lia amb els seus nens i joves amb els amics… Els joves, per√≤, resultaven l‚Äôelement estrella d‚Äôaquesta nit, ja que eren els que m√©s participaven en aquestes activitats, posaven per als photocalls i tamb√© els que van decidir quedar-se fins m√©s tard.

Aix√≠ ho van afirmar tres noies manresanes que no s‚Äôhan perdut cap de les tres edicions d‚Äôaquest exit√≥s esdeveniment. La Laia, la Mireia i l‚ÄôElena no volen perdre pistonada d‚Äôaquesta celebraci√≥, i consideren que ‚ÄúEs tracta d‚Äôun esdeveniment √ļnic que permet a l‚Äôempresari interactuar amb els clients d‚Äôuna manera l√ļdica i festiva‚ÄĚ. Tamb√© destaquen que per a elles, els photocalls ja s‚Äôhan convertit en l‚Äôelement clau de la nit. D‚Äôaquesta forma, cada any resulten m√©s les botigues que decideixen preparar aquests espais fotogr√†fics en els seus establiments i, d‚Äôaquesta forma, esdevenen unes de les m√©s desitjades i transitades pels clients. En va ser un clar exemple d‚Äôaquest gran √®xit la joieria Tous, plena de gom a gom. En aquest establiment hi havia un photocall amb la icona referencial d‚Äôaquesta casa: l‚Äô√≥s i, tamb√©, s‚Äôoferien cocktails per a tots aquells que ho desitgessin.

Per√≤ no nom√©s aix√≤, botigues de roba, de degustacions, joieries, perfumeries…
en total van obrir les portes més de 150 comerços manresans.

Comentaris

Els comentaris estan tancats.

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.