EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Tercera edició de Shopping night a Manresa

El passat dissabte 4 d’octubre tot estava a punt per celebrar la tercera edició de la Shopping night a la Catalunya central. Els comerciants manresans ja estaven neguitosos per lluir els seus productes i per oferir nombrosos descomptes entre tots els seus clients.

El 9 Nou
13/10/2014

A les 20 hores, moment en què es va iniciar aquesta nit de la compra, una multitud de persones ja començaven a desfilar pels carrers de la ciutat, amb la intenció de gaudir d’un capvespre màgic; acompanyat d’un gran nombre d’activitats, concerts, exposicions, degustacions, tallers, desfilades, photocalls, música i regals, entre d’altres sorpreses.

L’espectacle va estar assegurat al llarg de tota la vetllada i es va allargar fins a la mitjanit.

Malgrat el mal temps, la pluja i la presència de diversos paraigües, el client esdevingué el protagonista d’aquesta jornada. Ningú es volia perdre aquest esdeveniment i les botigues estaven plenes, animades i transitades per un gran nombre de persones que entraven i sortien dels establiments.

Es podia observar un públic molt divers, gent gran, pares de família amb els seus nens i joves amb els amics… Els joves, però, resultaven l’element estrella d’aquesta nit, ja que eren els que més participaven en aquestes activitats, posaven per als photocalls i també els que van decidir quedar-se fins més tard.

Així ho van afirmar tres noies manresanes que no s’han perdut cap de les tres edicions d’aquest exitós esdeveniment. La Laia, la Mireia i l’Elena no volen perdre pistonada d’aquesta celebració, i consideren que “Es tracta d’un esdeveniment únic que permet a l’empresari interactuar amb els clients d’una manera lúdica i festiva”. També destaquen que per a elles, els photocalls ja s’han convertit en l’element clau de la nit. D’aquesta forma, cada any resulten més les botigues que decideixen preparar aquests espais fotogràfics en els seus establiments i, d’aquesta forma, esdevenen unes de les més desitjades i transitades pels clients. En va ser un clar exemple d’aquest gran èxit la joieria Tous, plena de gom a gom. En aquest establiment hi havia un photocall amb la icona referencial d’aquesta casa: l’ós i, també, s’oferien cocktails per a tots aquells que ho desitgessin.

Però no només això, botigues de roba, de degustacions, joieries, perfumeries…
en total van obrir les portes més de 150 comerços manresans.

LA PREGUNTA

Està d’acord que els ajuntaments incorporin l’ús del català als requisits per adjudicar contractes públics?

En aquesta enquesta han votat 129 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't