Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Un grup d’activistes de la campanya “Complicitats que maten” irromp en la presentació d’un llibre del rector de la UVic

Els activistes, en silenci, van mostrar cartells contraris als acords amb institucions israelianes que ha signat la universitat vigatana.

  • El 9 Nou
  • 19/02/2014 | 8:25
  • 0

Enllaçant-ho amb el tema del llibre, “El poder de la marca. El papel del diseño en su creación” denunciaven que els convenis de col·laboració amb la Universitat de Haifa i la Facultat de Medicina de l’Institut Tecnològic Technion, a les quals consideren còmplices de l’opressió d’Israel als palestins, són una taca per a la marca de la UVic.

Aquesta intervenció es va produir al tram final de l’acte. Abans, Jordi Montaña i Isa Moll, coautors del llibre, van detallar que el volum s’estructura en dues parts, una de teòrica en què s’expliquen els principis de gestió d’una marca perquè obtingui notorietat i renom. A la part pràctica, els autors detallen 54 casos reals, viscuts directament, com la creació de la imatge corporativa dels jocs olímpics de Barcelona’92, que va fer l’empresa Quod, fundada per Montaña.

L’empresa de Montaña també va rebre l’encàrrec de convertir en un element volumètric el Cobi, la mascota dels jocs de Barcelona, que havia dibuixat Xavier Mariscal, amb un resultat, que no va agradar a l’autor. També van posar altres exemples de gestió de marca incidint en el paper del disseny d’empreses com Ikea, Nespresso o Lékué

Comentaris

Els comentaris estan tancats.

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.