L’Ajuntament de Vallfogona ha expressat el seu malestar a la Secretaria de Telecomunicacions perquè des de finals de juny que tenen problemes amb la cobertura dels telèfons mòbils i ningú els hi soluciona.
L’alcaldessa, Carme Freixa, ha animat els veïns a presentar queixes a l’única companyia que hi opera, Telefónica, perquè els descomptin la incidència de la factura.
Freixa diu que no poden estar en aquesta situació perquè davant de qualsevol emergència poden quedar incomunicats.
Freixa explica que els problemes van començar el 29 de juny. Des d’aleshores, la cobertura mòbil és intermitent: “Algun dia en tenim a la nit, després només un parell d’hores, i ens ve i ens torna marxar al cap de poca estona”.
Des de Telefónica ja han confirmat a Freixa que es tracta d’una avaria a la torre de telecomunicacions “però no ens ho vénen a arreglar”.
L’alcaldessa explica que això suposa un problema perquè a l’estiu hi ha molta gent a Vallfogona que és de segona residència o bé turistes “i no tenen telèfon fix per poder trucar”, a part de ser un greu inconvenient en cas d’emergència.
A banda de Telefónica, Carme Freixa diu que han transmès la queixa a l’Oficina del Consumidor del Consell Comarcal del Ripollès i a la Secretaria de Telecomunicacions de la Generalitat.
{{ comment.text }}