Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Vileda llença “The Bad News”, un diari dedicat només a les males noticies

Per celebrar el seu 40è aniversari, la marca Vileda ha creat, conjuntament amb l’agència publicitària Proximity Barcelona, un diari que recull les pitjors noticies de fa quatre dècades.

  • El 9 Nou
  • 24/11/2014 | 14:00
  • 0

La coneguda marca és famosa per la seva fregona, i és per aquest motiu que Videla vol celebrar el seu aniversari creant un diari exclusiu per als seus clients. Es tracta d’un diari creat específicament per a què els usuaris utilitzin les seves pàgines per cobrir el sòl acabat de fregar, i el trepitgin amb ràbia, com es feia abans.

Tot i que el nom del diari és en anglès, “The Bad News”, totes les notícies estan escrites en castellà, i recullen fets sobre la corrupció, la rescissió econòmica, la catàstrofe de Prestige, la inflació o conflictes internacionals, entre molts més. El diari de versió limitada segueix la mateixa estructura d’un diari tradicional: secció nacional, internacional, cultura, esports, societat, tendències i la contra. El diari es distribuirà a les ciutats de Madrid i Barcelona.

A més, la marca ha presentat un spot publicitari on explica la creació d’aquest producte i per a què serveix. Cobrir el terra amb el paper del diari després de netejar-lo és un costum mundial, i el que busca és que els seus clients es puguin desfogar d’alguna manera trepitjant totes aquestes males notícies.

Una costum tradicional que ha sobreviscut dècades i dècades i que pot ser que es perdi quan ja no existeixin més diaris en paper i haguem de cobrir el terra amb tabletes i BlackBerrys.

Comentaris

Els comentaris estan tancats.

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.