El conseller delegat de CaixaBank, Gonzalo Gortázar, s’ha reunit amb un grup de joves empleats que s’han incorporat recentment a l’entitat financera. Es tracta d’un grup de 10 gestors, amb edats entorn dels 25 anys, que treballen a la xarxa d’oficines de CaixaBank en diverses posicions relacionades amb l’atenció personalitzada al client.
Durant la reunió, Gonzalo Gortázar ha manifestat el compromís de CaixaBank amb la formació i el desenvolupament de la carrera professional dels joves valors de l’entitat: “La clau del model de CaixaBank està en un equip excel·lent i volem que segueixi sent així en el futur. Per això ens vam marcar el repte, inclòs en el Pla Estratègic 2015-2018, d’impulsar la formació, la cultura de la meritocràcia, els mecanismes de promoció i els plans de diversitat per tenir l’equip més preparat i dinàmic”.
El perfil: joves titulats amb vocació per la banca comercial
Des de 2014, CaixaBank ha impulsat diversos processos de selecció de nou personal, a través dels quals s’han incorporat a la plantilla de l’entitat a 2.300 joves. Majoritàriament, aquests processos han permès reforçar l’equip de CaixaBank en zones geogràfiques de forta implantació i amb bon ritme de creixement.
El perfil habitual del nou empleat a CaixaBank és un jove, generalment entre 25 i 30 anys d’edat, titulat en Economia, ADE, Empresarials o Dret i amb vocació per desenvolupar una carrera en la banca comercial.
Els joves seleccionats disposen d’un pla d’integració, d’avaluació i seguiment per donar suport al desenvolupament d’una carrera professional a l’entitat.
El pla inclou formació contínua per potenciar les seves habilitats i coneixements, així com l’accés a una certificació externa universitària en assessorament financer amb títol oficial que compleix els requisits de la normativa de MiFID II.
Així mateix, com a empleats de CaixaBank, les noves contractacions disposen del paquet de beneficis socials que l’entitat ofereix a tots els membres de la seva plantilla: pla de pensions, pòlissa sanitària, ajuts econòmics per estudis, complements retributius per fills, assegurances de vida i accidents i avantatges en productes financers.
Entitat líder
CaixaBank és l’entitat líder en banca retail a Espanya, amb una quota de penetració de clients particulars com a entitat principal del 26,7%. El banc presidit per Jordi Gual, i el conseller delegat és Gonzalo Gortázar, té prop de 16 milions de clients en el mercat ibèric i 5.397 oficines, la xarxa comercial més gran de la península.
CaixaBank ha estat escollit Best Bank in Spain 2017 (Millor Banc a Espanya) per part de la publicació britànica Euromoney, per quarta ocasió consecutiva. Aquest any, Euromoney també ha premiat a CaixaBank, per tercera vegada consecutiva, com a millor entitat de banca privada a Espanya. D’altra banda, la revista novaiorquesa Global Finance ha guardonat a CaixaBank com a millor banc a Espanya (Best Bank in Spain 2017).
Considerat com un dels bancs més sostenibles del món, CaixaBank està inclòs al Dow Jones Sustainability Index i també forma part de l’A-List de CDP, la llista que distingeix les empreses líders en la lluita contra el canvi climàtic.
{{ comment.text }}