Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

EL 9 NOU, amb la Targeta Il·lusió

Aparcaments Ausa, CentreVic i EL 9 NOU col·laboren en una iniciativa que vol promoure l’aparcament de proximitat i el comerç urbà els dies de Nadal, amb un component solidari.

  • El 9 Nou
  • 01/12/2011 | 13:57

Targeta Il·lusió. És el nom que pren un projecte de promoció comercial amb rerefons solidari que impulsen, a Vic, l’empresa Aparcaments Ausa i CentreVic, amb el suport d’EL 9 NOU. La iniciativa ja s’ha posat en marxa.

Els 75 euros que costarà l’adquisició de la Targeta Il·lusió donen dret a aparcar un total de 42 hores al pàrquing Mil·lenari de Vic per només 0,59 cèntims l’hora (el preu habitual és de dos euros l’hora), que es podran anar consumint durant tot un any. També es rebran, en mà, 50 euros en xecs-regal de 10 euros cadascun, per poder bescanviar en botigues de cinc sectors diferents adherides a CentreVic; en aquest cas, s’hauran de gastar abans del 6 de gener, dia de Reis.

Paral·lelament, amb la compra de la targeta també es rebrà gratuïtament un paquet de galets La Moianesa. Finalment, comprar la targeta donarà dret a participar en el sorteig d’una panera de Nadal amb productes de qualitat i etiquetats en català, en un sorteig que es farà el proper 22 de desembre.

A banda de tot això, per cada targeta que es compri es destinarà un euro a Pallapupas, una ONG de pallassos que es dediquen a visitar i fer somriure els infants ingressats en els centres hospitalaris de Catalunya.

Per aconseguir la targeta s’ha d’omplir i retallar una butlleta que anirà apareixent en totes les edicions d’EL 9 NOU (vegeu aquesta primera setmana a la pàgina 20), portar-la al mateix pàrquing Mil·lenari i, allà, comprar la targeta.

“Hem mirat de buscar les complicitats de diferents sectors per poder combinar el caràcter mercantil de la iniciativa amb aquest apunt solidari”, destacava Xavier Cervera, gerent d’Aparcaments d’Ausa, al programa ‘La terrassa’ d’EL 9 TV. Segons ell, amb aquesta campanya pretenen fomentar “l’aparcament tranquil”; el comerç urbà de proximitat, en aquest cas de CentreVic; els productors artesanals, representants per l’empresa La Moianesa, i el gest solidari envers l’ONG Pallapupas.

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}
    {{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fer un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per a fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.