Enguany la Jornada de Portes Obertes va tornar a estar guiada per l’eslògan “viure una experiència de pel·lícula”, convidant als visitants a sentir-se protagonistes de la jornada. La universitat els rebia amb una gran catifa vermella, un photocall i visites personalitzades. A part, la Universitat estava plena d’activitats i xerrades per conèixer millor les instal·lacions i el professorat que, a més, atenia a les famílies de manera individual.
La gran estrella de la jornada va ser la nova aula de creativitat de la Facultat d’Empresa i Comunicació que va obrir les seves portes per primer cop pels futurs estudiants de la universitat. Amb televisors, sofàs, taules modulables i parets amb pissarres on dibuixar, aquesta aula trenca amb els estereotips d’aula convencional. Aquest espai vol servir perquè els estudiants puguin desenvolupar la seva creativitat i siguin capaços d’innovar i dur a terme la teoria explicada a classe.
Com cada any la Universitat de Vic va atendre a centenars d’estudiants francesos, que cada curs omplen més les seves aules, i és que sembla ser que la Universitat de Vic cada cop té més força al sud de França. Totes les famílies franceses van tenir un servei d’atenció personalitzada per part del professorat i d’actuals alumnes francesos, i és que amb l’augment de demanda tan elevat es van haver d’oferir xerrades i visites especials.
Per amenitzar la jornada els visitants tenien al seu servei un carrilet que els portava als diferents campus universitaris i a les residències d’estudiants i a més tenien un servei de creps i sucs naturals gratuïts per tots els assistents.
{{ comment.text }}