A l’acte de la UVic, que es farà a les 12 del migdia a la sala Segimon Serrallonga, Ferrer analitzarà el canvi de model de gestió que van portar a terme a l’Àrea de Màrqueting del FC Barcelona quan van arribar al club l’any 2003. Desvetllarà els tres diferencials que han aconseguit que el Barça s’hagi posicionat a Europa com l’entitat de futbol que ha augmentat la seva facturació i ha generat beneficis de la forma més ràpida i voluminosa.
Exposarà com va assolir aqusta fita mitjançant un innovador programa de patrocini, merchandising, posicionament de marca i les gires a països estratègics per a la projecció internacional del club. Abordarà, alhora, els nous reptes que afronta el Barça en els propers anys per consolidar aquest model de gestió d’èxit i mantenir el creixement en el seu compte de resultats.
Jaume Ferrer és un empresari de Barcelona diplomat en Ciències Empresarials i amb un Màster en Gestió i Comerç Internacional a ESADE. Pertany a la Junta Directiva actual des de l’inici de mandat de Joan Laporta l’any 2003. Ha ocupat diferents vicepresidències com la de Màrqueting i Mitjans Audiovisuals.
L’entrevista al ‘Temps afegit’ d’EL 9 TV serà a partir de 2/4 de 10 de la nit.
{{ comment.text }}