Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol

La Bruixa d’Or patrocinarà l’Abadessenc, una ocasió que també va tenir a prop el Torelló

La mediàtica La Bruixa d’Or, de Sort, serà el patrocinador del primer equip de l’Abadessenc de cara a les dues properes temporades. La Bruixa d’Or patrocinarà un total de 23 equips de categories territorials.

El 9 Nou
21/08/2010

Així ho preveu l’acord signat recentment per ambdues parts, que s’engloba dins del programa de suport al futbol amateur català que la coneguda administració de loteria ha endegat aquesta temporada.

Un per cadascun dels grups de Preferent, de primera i segona Regional. L’Abadessenc ho serà del grup 1 de Primera Regional i d’aquesta manera podrà comptar amb ajut en forma de patrocini, del qual des de la temporada 2007/2008 “no disposàvem i està clar que en l’actual conjuntura econòmica sempre és benvingut”, afegeix Jordi Garriga, president del club santjoaní.

La directiva blanc-i-negre va actuar amb celeritat en conèixer aquesta campanya de La Bruixa d’Or i de seguida, la passada temporada encara no havia acabat, va enviar un dossier on s’explicava la història i el tarannà del club.

La resposta no es va fer esperar, “ens van respondre afirmativament però per ser una realitat l’equip havia de mantenir-se a Primera Regional, cosa que finalment es va aconseguir”, afegeix Garriga.

L’Abadessenc ja ha rebut els 2.400 euros del patrocini. A canvi el club blanc-i-negre es compromet a lluir el logotip de La Bruixa d’Or a l’equipació del primer equip i en tota la comunicació gràfica.
A més de fer la reserva de compra de la loteria de Nadal a l’administració de Sort.

Per Garriga, “són uns compromisos que no ens suposen cap greuge”. A més, el president santjoaní pensa que “pel fet d’oferir loteria de la Bruixa d’Or les vendes poden ser més altes”. L’administració lleidatana també oferirà 10 dècims de la loteria de Nadal als jugadors que al llarg de la temporada pateixin alguna lesió greu.

Qui finalment va quedar fora de la campanya de patrocinis va ser el Torelló. El club es va moure tan aviat com els hi van comunicar la idea però l’empresa que porta la campanya, E2S Comunicació, ja havia tancat la negociació amb el Sant Feliu de Codines de forma paral·lela.

“S’ho va acabar emportant el Sant Feliu de Codines tot i pujar de categoria. No sé si ells ho van treballar millor però nosaltres ja no hi vam poder accedir”, explica el president del Torelló, Marià Vilaseca.

El club s’hi va posar en contacte posteriorment perquè “havia quedat la porta oberta que, encara que no fos com a patrocinador del primer equip tenir alguna col·laboració però ens van dir que ja havien tancat l’aixeta”. “Esperem que hi hagi una altra oportunitat”, explica Vilaseca.

LA PREGUNTA

Qui és favorit a les eleccions presidencials dels EUA?

En aquesta enquesta han votat 525 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't