Miquel Altimiras entonava el mea culpa aquest dimecres en l’oficialització del nou contracte d’esponsorització del Club Patí Vic per part de l’empresa italiana de maletes Roncato. Va ser massa estricte, deia, amb les condicions del patrocini. Jordi Raurell atribuïa l’anunci públic del trencament de les negociacions que feia divendres Altimiras a un malentès.
Finalment, les dues parts han cedit part de les seves aspiracions, i Roncato continuarà vinculat al club per setè any consecutiu. El principal canvi en l’aportació econòmica de l’empresa és en les primes pels títols, que s’han reduït.
Les tres copes que l’equip ha aconseguit aquesta temporada han incrementat substancialment la despesa en aquest capítol, i ara Roncato l’ha volgut rebaixar. Alhora, però, el seu responsable admetia que l’efecte publicitari del patrocini arriba, precisament, quan es guanyen títols.
Tan el club com Roncato es marquen com a gran objectiu de la temporada vinent la consecució de la copa continental, que el Vic ha tingut molt a prop els últims anys, però que encara no ha aconseguit aixecar.
{{ comment.text }}