Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Canovelles quadruplica queixes i consultes sobre telefonia

Les queixes i les consultes relacionades amb el servei de telefonia es van quadruplicar l’any passat a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) de Canovelles, segons les dades que ha facilitat l’Ajuntament.

  • El 9 Nou
  • 22/02/2014 | 11:00
  • 0

L’any 2012 es van rebre un total de 17 consultes i reclamacions, mentre que l’any 2013, la xifra havia pujat fins a les 63 i representen gairebé una tercera part del total (32%).

Segons les dades de l’OMIC, els ciutadans de Canovelles també van presentar força més queixes i demandes d’informació amb relació a les entitats bancàries. Aquesta temàtica va passar de 28 a 37 consultes i queixes i suposa un 19% del total. En tercer lloc, tot i que ja a força distància, apareixen les qüestions relacionades amb el subministrament elèctric amb un 7% (14), el comerç i el gas amb un 6% cadascun (12) i l’aigua amb un 5% (9).

En conjunt, durant l’any passat es va duplicar el nombre de reclamacions i consultes relacionades amb el consum i es va passar de les 102 a les 199. L’OMIC informa els consumidors dels seus drets i la manera més eficaç d’exercir-los.

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}
    {{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fer un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per a fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.