Canovelles quadruplica queixes i consultes sobre telefonia

Les queixes i les consultes relacionades amb el servei de telefonia es van quadruplicar l’any passat a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) de Canovelles, segons les dades que ha facilitat l’Ajuntament.


El 9 Nou
22/02/2014

L’any 2012 es van rebre un total de 17 consultes i reclamacions, mentre que l’any 2013, la xifra havia pujat fins a les 63 i representen gairebé una tercera part del total (32%).

Segons les dades de l’OMIC, els ciutadans de Canovelles també van presentar força més queixes i demandes d’informació amb relació a les entitats bancàries. Aquesta temàtica va passar de 28 a 37 consultes i queixes i suposa un 19% del total. En tercer lloc, tot i que ja a força distància, apareixen les qüestions relacionades amb el subministrament elèctric amb un 7% (14), el comerç i el gas amb un 6% cadascun (12) i l’aigua amb un 5% (9).

En conjunt, durant l’any passat es va duplicar el nombre de reclamacions i consultes relacionades amb el consum i es va passar de les 102 a les 199. L’OMIC informa els consumidors dels seus drets i la manera més eficaç d’exercir-los.

LA PREGUNTA

Està d’acord que els ajuntaments incorporin l’ús del català als requisits per adjudicar contractes públics?

En aquesta enquesta han votat 102 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't