QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Crida per trobar una dona de Granollers desapareguda el dia 16

Els fets han estat denunciats als Mossos d’Esquadra

La família de Vianca Alejandra Roca Ardaya demana la col·laboració ciutadana per localitzar aquesta jove de 25 anys i veïna de Granollers que va desaparèixer dilluns de la setmana passada, el dia 16 de juliol. Des d’aleshores, la família no ha tingut cap contacte amb la dona que viu a la zona del carrer Verge de Núria i té un fill de sis anys. Els fets han estat denunciats als Mossos d’Esquadra, han confirmat fonts policials a EL 9 NOU.

Aquests darrers dies han posat cartells amb la seva foto a Granollers i poblacions properes com Canovelles o les Franqueses. També a la ciutat de Barcelona.

Segons ha informa la família, Vianca Alejandra Roca té 25 anys, fa 1,74 metres d’alçada, té el cabell ros i porta mitja melena que, normalment, sempre porta recollida. Té els ulls verds.

La família ha posat telèfons a disposició de les persones que puguin aportar alguna informació. Entre aquests el 640 91 10 67.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 201 persones.