Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Bóboli reforma la imatge de les botigues en ple augment de vendes

La cadena de roba infantil Bóboli impulsa un profund canvi d’imatge, que afecta les seves botigues i tots els elements gràfics de presentació.

  • El 9 Nou
  • 13/05/2016 | 16:00
  • 0

Els canvis ja són visibles en la botiga de referència que la cadena, amb seu a Llinars, té a la Rambla de Catalunya de Barcelona i a la de la Terminal T2 de l’aeroport de Barcelona. En els propers mesos, la nova imatge s’implantarà en les obertures que té prevista la cadena, a Sabadell, a la plaça de les Glòries de Barcelona i a la població de Calp (Alacant).

La renovació d’imatge es produeix en un context de creixement notable de les vendes. Segons xifres de la cadena, la facturació va arribar a 34 milions d’euros l’any 2015, un 18% més que en l’exercici precedent. Segons apunta la companyia, aquesta línia de creixement ratifica l’expansió de doble dígit que ha acumulat durant els últims anys.
En els propers mesos, les botigues de la cadena aniran renovant la imatge, amb un aspecte més simple i minimalista, que es farà present en els elements gràfics, i també a les botigues. L’espai es renovarà, amb un aspecte que intenta reflectir “la personalitat mediterrània de Bóboli”, apunta la companyia en un comunicat.

La firma preveu mantenir aquest ritme a través de l’obertura d’entre vuit i deu nous punts de venda. Entre aquests, la mateixa companyia destaca la de la terminal 2 de l’aeroport de Barcelona. Independentment dels establiments propis –que ja superen el mig centenar, la meitat dels quals propis–, els productes de l’empresa són presents en mig centenar d’espais de grans magatzems i, finalment, en més de mig miler de botigues multimarca.

EXPANSIÓ INTERNACIONAL

El pla d’expansió de la companyia també preveu reforçar la presència en el mercat internacional. Actualment, les exportacions suposen un 35% de la facturació. Entre els projectes internacionals per a aquest 2015, Bóboli busca consolidar-se a la Xina i fomentar la presència a Mèxic, país en el qual ja és present a través del canal multimarca.

Precisament, aquest canal és el que preveu reforçar la companyia, sense renunciar a la resta de modalitats de venda, inclosa l’on line.

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}
    {{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fer un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per a fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.