Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Coty inverteix 3,3 milions en una nova línia a Granollers

Coty produirà a Granollers 15 milions d’unitats anuals d’un nou desodorant en format roll-on per a la marca Adidas. La companyia, que destinarà aquesta producció al mercat europeu, ha invertit 3,3 milions en aquest projecte, que reforça la posició de la fàbrica en el context del grup.

  • El 9 Nou
  • 24/03/2013 | 10:00
  • 0

“Tenim un nivell d’eficiència molt alt, amb equips que són molt ràpids i molta automatització”, ressalta el director general de la planta de Granollers i vicepresident mundial d’enginyeria de Coty, Pat Bourque. “Hem fet inversions importants perquè aquesta planta sigui competitiva i els resultats són positius: portem creixements superiors al 10% en els últims anys”, afegia el responsable de la fàbrica de Granollers, que dóna feina a 680 treballadors.

Fruit d’aquest creixement, la filial del grup a la Península, amb seu a Barcelona, ha aconseguit tancar l’últim exercici amb 332 milions d’euros. “Espero poder informar aquest any d’un creixement en línies similars”, bromejava el responsable de la fàbrica de Granollers, aquest divendres. Aquesta evolució positiva dels negocis prové de l’elevada capacitat d’exportació de la planta vallesana. El 94% de la producció s’exporta arreu del món, i el mercat interior només representa el 6% restant del negoci.

En el marc d’un grup fortament internacionalitzat, l’empresa ha aconseguit inversions per a la fàbrica de Granollers. El conseller Felip Puig interpreta que és conseqüència de la bona capacitat de resposta que es dóna en aquesta planta. “En altres llocs del món costa més trobar personal tan qualificat com el d’aquí”, explica el conseller.

L’empresa fabrica en les instal·lacions de 42.000 metres quadrats que té a Granollers des de 1973 fragàncies, gels de bany i laques d’ungles. La producció és de 215 milions d’unitats anuals amb marques com Balenciaga, Bottega Veneta, Calvin Klein, Lancaster o Chloé Adidas, Astor, Guess, Rimmel i OPI.

Felip Puig ressalta que l’atracció d’aquesta mena d’inversions és demostrativa de la capacitat “d’innovació i qualitat” de les empreses catalanes, i la seva “capacitat d’adaptar-se a canvis de models productius”. Puig assenyala que aquest projecte se suma a d’altres que demostren la capacitat de Catalunya per atraure inversions internacionals. Segons les dades del seu departament, Catalunya és el territori continental que més inversió estrangera ha atret en els últims mesos.

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}
    {{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fer un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per a fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.