Deu productors vallesans distribuiran articles a través d’una botiga virtual de la xarxa de productes de proximitat

Deu productors de la comarca formen part del grup d’empreses agràries que han impulsat la botiga virtual d’articles de quilòmetre zero que, sota el paraigua de l’organització agrària Asaja, s’ha posat en marxa aquesta setmana.

El 9 Nou
14/04/2013

La botiga virtual www.km-0.cat es va presentar aquesta setmana a Barcelona, en un acte amb el conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig, i la presidenta d’Asaja, Rosa Pruna. El projecte arrenca amb 24 productors de les comarques de Barcelona i Girona.

La creació de la botiga virtual consolida el projecte de promoció de productes agraris de proximitat que l’organització Asaja desenvolupa des de fa tres anys. “Aquesta plataforma ens permet situar-nos en el mercat amb una marca de proximitat, una marca de qualitat que permet sumar sinergies, sumar complicitats i que aporta valor afegit”, va explicar Rosa Pruna durant la presentació de la botiga virtual. El reforç d’aquesta marca de qualitat es considera vital per al sector. Segons Pruna aquesta aposta i la integració de les noves tecnologies permet “implicar” els joves en el sector. Pruna reivindica el paper del sector: “Som els únics que no deslocalitzem”, diu.

Les empreses de la comarca que hi participen són: Can Lluís, de Santa Maria de Palautordera; Bovidria, de Llerona; Can Bordoi, Formatgeria Mogent i Llet’10, de Cardedeu; Can Manent, de Santa Eulàlia; Can Jep, de la Roca; Granja Subirats, de Bigues i Riells; Mas Nualart, de la Garriga, i Quimet Gall, de Lliçà d’Amunt.

LA PREGUNTA

Qui és favorit a les eleccions presidencials dels EUA?

En aquesta enquesta han votat 542 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't