Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Freudenberg destina tres milions a impulsar la innovació des de Parets

El grup alemany Freudenberg ha afrontat una inversió de tres milions d’euros destinada a millorar la innovació de productes, segons ha apuntat el conseller delegat de la filial espanyola, Jaume Cané.

  • El 9 Nou
  • 20/05/2016 | 10:00
  • 0

L’empresa ha comunicat aquesta setmana l’evolució dels negocis a l’Estat. La facturació va mantenir-se estable, al voltant de 180 milions d’euros, però la companyia destaca un increment en el resultat operatiu i en la rendibilitat.

Freudenberg és un grup amb diverses activitats a Parets, entre les quals la més coneguda és la dels productes de neteja de la marca Vileda. En els últims exercicis, la companyia ha incrementat notablement les exportacions, que ja representen un 50% dels ingressos. Els mercats de la Unió Europea, Rússia, l’Orient Mitjà i el Nord d’Àfrica són els principals destinataris de les vendes dels productes que s’elaboren des de les diverses plantes de producció que el grup té a Parets.

Precisament, en aquest municipi hi treballen 650 persones en els cinc centres de producció que hi ha anat instal·lant la multinacional des que va ser una de les primeres firmes industrials a instal·lar-s’hi, el 1968. El grup té a Parets les companyies Freudenberg Telas Sin Tejer (filtres i teles no teixides), Freudenberg Home and Cleaning Solutions –Vileda– (productes per a la llar), Freudenberg Sealing Technologies (components d’automoció), Eagle Burgmann Ibérica (compensadors i tancaments mecànics) i Kluber (lubricants).

Jaume Cané apunta que algunes d’aquestes divisions han aconseguit millores notables de vendes a l’Estat, un mercat que mostra símptomes de recuperació. El creixement d’aquestes divisions, que s’avalua en un 5% a l’Estat, “ha estat possible gràcies a la consolidació dels nous canals de venda en l’àrea de consum, i per l’aposta en la innovació de nous productes”, remarca Cané, que a més de dirigir la filial espanyola és el responsable de la multinacional a Portugal i el Marroc.

“A Espanya tenim plantes que són referents internacionals en lubricants, productes de neteja, components d’automoció i teles no teixides”, assenyala Cané. Aquest paper referencial que li atribueix es consolidarà amb les inversions en innovació i increment de capacitat.

Comentaris

Els comentaris estan tancats.

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.