Gallo automatitza el llançament de productes per guanyar vendes

Pastas Gallo preveu incrementar un 18% les vendes de nous productes amb l’automatització del procés de llançament de nous productes que ha assumit l’empresa Polymita, una firma líder mundial en programari i gestió per recursos.

El 9 Nou
14/02/2012

L’aplicació del nou sistema ja ha permès augmentar en un 38% la productivitat del Time to market, és a dir, el temps que es tarda des que es concep un producte fins que es produeix i arriba al mercat lineal. Tot plegat ha permès al fabricant de pasta de Granollers recuperar la inversió tecnològica que s’ha fet en només tres mesos i mig, segons han informat fonts de Polymita. “Hem estimat que augmentaran un 18% les vendes de nous productes gràcies al procés d’automatització”, confirma José Maria Segura, responsable de Gallo que cada any treu al mercat unes 200 referències de nous productes.

La millora dels processos de llançament de productes també ha permès optimitzar l’ús i la coordinació dels recursos interns i augmentar la flexibilitat i la rapidesa en la gestió i la qualitat de tot el procés. També s’ha augmentat la capacitat de coordinació entre els diferents departaments de la companyia: des que sorgeix la idea d’un nou producte en el departament de màrqueting fins que el producte acaba al mercat passant pels estudis de mercat, l’establiment de tarifes, disseny, embalatge i producció. Polymita, que treballa per altres empreses amb relació amb la comarca com Grífols, també estableix mecanismes de control de tot el procés que permeten detectar problemes amb rapidesa i augmentar la rendibilitat. Això es tradueix en una reducció dels errors i dels temps morts en un 20% que es tradueixen en la generació d’uns 113 dies de vendes addicionals per als nous productes que aporten al mercat i que en faciliten la seva comercialització.

El sistema també beneficia els processos per a la fabricació de productes de marca blanca a Gallo, que té la possibilitat d’oferir als seus clients plans concrets per al disseny i producció de nous productes.

Pastas Gallo té presència en més de 30 països amb més de 100.000 punts de venda dels seus productes. Té una facturació anual d’uns 300 milions de dòlars l’any.

LA PREGUNTA

Està d’acord que els ajuntaments incorporin l’ús del català als requisits per adjudicar contractes públics?

Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't