Substitueix Montserrat Caussa, que ha presidit l’entitat comercial els últims cinc anys i que continuarà vinculada a la direcció, ara com a vicepresidenta.
Sabatés accedeix al càrrec amb experiència acumulada a la junta i amb l’objectiu de reforçar l’obertura de l’entitat a més sectors. “Considerem que hi ha cabuda per a més perfils d’establiments”, remarca la nova presidenta. Sabatés vol fugir de la tradicional distinció entre comerç tradicional i cadenes, per una banda, i “fer més partícip del projecte el sector serveis”. “Volem crear un segell de marca comercial de Granollers que vagi més enllà de la moda i els complements”, sintetitza Sabatés.
La nova presidenta encapçala una junta que s’ha ampliat i s’ha rejovenit. “Hi ha membres més joves a la junta i això comportarà que hi hagi més idees i, probablement, que siguin més transgressores”. Idees més transgressores sense deixar de banda que la filosofia de l’entitat, definida des de fa molts anys –ciutat, cultura, comerç–, es manté.
La presidenta es va estrenar públicament amb l’itinerari de moda GRN15 i ara la junta ja encara els projectes més immediats, centrats sobretot en la campanya de Nadal. “Continuarem amb el vessant solidari”, avança la nova presidenta.
L’assemblea de dijous va escollir una nova junta en la qual Sabatés (de la botiga Zebra) estarà acompanyada per Montserrat Caussa (Perfumeria Caussa), Plilar Pérez (Centre de Bellesa Pilar Pérez Laredo) i Meritxell Sayol (Calçats Tarrats) com a vicepresidentes, Jacint Vidal (Calçats Nadal) com a tresorer, Ferran Martínez (Jo Comunicació) com a secretari i Joan Sitjes (Joan Sitjes), Anna Miró (Assessoria Miró), Jèssica Aznar (Èxit), Núria Tormo (Inhala) i Ferran Porta (Porta Home), com a vocals. Marc Pérez (Assessoria Pérez Sardà) i Núria Rodríguez (Saterra Joiers) completen la junta en qualitat de col·laboradors.
{{ comment.text }}