La firma s’ha fixat aquests objectius amb el pla de creixement per a aquest any, en el qual destaca la consolidació de posicions al mercat català per afrontar, posteriorment, una expansió al mercat espanyol, tot i que serà un procés que realitzarà sense grans urgències.
Després de les obertures de l’exercici passat, l’empresa, amb seu a Cardedeu, ja té previstes les properes inauguracions, que encara seran a Catalunya i, més concretament, a Vilanova i la Geltrú i a l’Hospitalet de Llobregat. La companyia apunta que té com a objectiu obrir quatre establiments. Entre les possibilitats, encara sense data concretada, hi figuren grans poblacions catalanes com Tarragona, Sabadell, Terrassa o Reus.
La presència de la companyia, que es va fundar com una central de compres de 18 empreses catalanes, està centrada al Principat, on arriba a una quota de mercat del 30%. Tot i que la direcció es planteja el creixement a la resta de l’Estat com una fita sense urgències, hi ha establiments de la marca al País Basc, el País Valencià, Madrid, Galícia, Cantàbria, Aragó, Castella i Lleó, Castella-la Manxa, Múrcia i les illes Balears. Aquesta distribució geogràfica, que en el futur es diversificarà, contribueix a la suma de 52 establiments per a la cadena, que dóna feina a 510 persones.
Després dels orígens com a central de compres, els fundadors de Kibuc van decidir crear una cadena de franquícies a partir de l’any 2000. El tret característic és el mobiliari de disseny i la fabricació de proximitat, perquè els proveïdors són essencialment empreses espanyoles, portugueses i, puntualment, italianes. El resultat és un mobiliari modern i de qualitat.
{{ comment.text }}