Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

La firma de joguines Stoks Didactic obre nous mercats en tretze països

La comercialitzadora de joguines Stok Didactic, de Lliçà d’Amunt, ha complert el seu objectiu d’obrir-se a mercats internacionals.

  • El 9 Nou
  • 28/12/2012 | 10:00

L’empresa ha aconseguit tarifes de transport prou bones per poder treballar directament en 13 països europeus per reforçar l’objectiu de sumar creixements notables de facturació cada any. “Acumulem creixements anuals del 60%”, apunta Jordi Muñoz, un dels responsables d’aquesta empresa familiar.

“Hem atès comandes a la Gran Bretanya, França, Portugal, Alemanya o Holanda; són comandes petites, però el que és important és que hem pogut arribar lluny, mantenint la nostra competitivitat en preus”, diu Jordi Muñoz. Aquestes primeres comandes ratifiquen l’aposta de la companyia per “créixer en el mercat internacional, però sense obsessions”, que facin desviar la companyia dels principis amb què Magda Pous va fundar l’empresa fa 23 anys: productes de qualitat amb preus competitius.

L’empresa va fer un pas decisiu amb la introducció dels canals de venda on line fa cinc anys. Era una fórmula per incrementar els contactes fets en els anteriors anys de trajectòria de l’empresa, que va començar a funcionar com un outlet de joguines, especialment per a col·lectius (particularment escoles). Dels articles amb tara o descatalogats, va passar a competir via preus gràcies a la capacitat de compra. “Encara comprem restes, però som competitius perquè comprem grans quantitats i això ens permet accedir a bons preus”, explica.

La firma ha aconseguit consolidar-se com “un referent” per a escoles a Catalunya i arreu de l’Estat. La gestió de més de 4.000 referències i més de 300.000 unitats venudes l’últim any ha estat possible gràcies a les modificacions tecnològiques que va impulsar l’empresa. Els canvis a la botiga virtual que va introduir la companyia li van valer un premi estatal a la millor botiga on line l’any passat. La integració de l’establiment virtual amb la botiga física, instal·lada en una urbanització a l’accés a Lliçà d’Amunt des de Santa Eulàlia, va ser un dels aspectes més valorats en aquest premi.

La botiga està oberta precisament aquestes setmanes de la campanya de Reis. “Són articles de fabricants reconeguts mundialment que podem oferir a bon preu”, indica Muñoz.

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}
    {{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fer un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per a fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.